KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Åh vilken underbar dag !

Vaknade av ett sms, Fredrik som vill gå ut och gå. jag är ju inte den som är den så självklart svarade jag ja. Klarblå himmel och promenad kunde helt enkelt inte varit bättre start. Trevligt sällskap dessutom. Mycket bra
Tränade FUNK igår, dans pass sjukt kul var det. Nu när jag köpt träningskort på onyx kommer det förhoppningsvis bli mer träning. Ska försöka matcha tiden med Hanna så jag kan få en träningskompis. :D:D .
I fredags var jag och mamma i stan jag köpte tre par skor och en massa klänningar igen jag som inte behöver fler. Måste kolla vad jag har hemma, ser ut som hej kom och hjälp mig lite svårt att veta vad man har då. skulle egentligen fixat det idag, men så blev det helt enkelt inte.
nu blir det tacos med Hanna och Emelie och annat mys
Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson