KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Body Combat

Onsdag och mitt i veckan, känns skönt att det snart är helg igen. skulle egentligen träffat Fanny idag och fixat med lite saker, men hon fick migrän så det blev inget med det. Blev träna combat sedan hem till Bubblan. 
Mina tre nya skor som jag köpte i fredags.

Färgat håret brunt tänkte visa hur det blev.
Idag har Carro varit duktig och skickat in sina ansökningar efter gårdagens strul med word och internet.
Två tv program som kan vara roliga kanske. Idol först det vet jag är roligt, sen kommer Carolina Gynnings nya program Dagens man. Kanske kan vara roligt.
Blev tacos idag med. 
Onyx öppnar en ny arena på fredag så då är det öppet hus jag Hanna och Felicia ska dit innan det blir tjejkväll.
Mats Sundin avslutade idag sin karriär som hockeyproffs tråkigt men sant.
Kråke på djurparken ska Emma få av mig när hon fyller år.
Pusss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kära lilla Carro!!Tänk om Emma läser detta då vet hon ju vad hon ska få. Det e ju inte kul...Kram å puss den SMARTA syrran

2009-10-01 @ 12:05:24
URL: http://enifesojj.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hon kan inte läsa haha

2009-10-10 @ 13:44:18
URL: http://keod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson