KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Kväll OJA

Träningsvärk i rumpan....efter Funken igår och min långa promenad i morses.


Dagen har varit sjuktbra!!!! hela dagen. Tacos med Emelie och min underbara blev kanon vi hann göra det hemliga vi skulle fixa med. bara lite kvar nu känns bra.

Skulle skriva ansökning till iittalla idag men så blev inte fallet, min dator var inte lika sugen som jag var. Blev till att skicka ansökning till borås lucia ist.. får hoppas att det blir av skulle vara kul att vara med.




Dykarn och jag ska sova snart. Tummen upp för det.

Imorgon blir det mer träning combat vid 12 sen hem till Fanny och äta lunch och fixa ännu en hemlig grej.

Min älskling har klippt sig idag också blev mycket näZ !

Nu ska jag sova GODNATT .





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad e det som e så hemligt lillsyrran?? Du vet väl att ja e super nyfiken??Haha

2009-09-30 @ 19:47:25
URL: http://enifesojj.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du får ringa så kan jag berätta ;)

2009-10-01 @ 11:37:13
URL: http://keod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson