KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

öhiiiöhiiöhii

Onsdag och jag har klarat av ännu en dag i stressen. skönt att se sängen idag också, känns som mitt liv verkligen går ut på att äta, sova, jobba och gå på toa. Kan bli så sjukt förbannad på folk som beställer cheeseburgare utan gurka på till sina barn. Varför kan man inte bara ta ut gurkan hur svårt kan det egentligen vara. Sjukt lätt!!.
Många planer, dålig verkstad. Ja är kanske lite så det känns just nu, vill hinna med så mycket mer, vill ha mer pengar och mer fritid. Men vem vill inte det ?
Drömde i natt att jag packat alla väskor för att lämna sverige i ett år, ja för att bo leva och passa två små barn i USA. jag vill jobba som auipair kanske inte är rätt tidpunkt i livet just nu, men jag ska i framtiden om sådär ett år då vill/måste jag vara iväg.. klart att man kommer att sakna det man har nu, men jag måste sluta tänka så. Annars kommer jag ångra mig när jag sitter hemma om 40 år, levt mitt liv utan min stora dröm.
TOMATSOPPA med favoriten idag, luktat vitlök som tack för maten. ett bra tag sedan vi sågs:S så nu var det verkligen på tiden.
pojkvännen som bara öhiiar så fort man pratar med honom, som om det är mig han hostar för, kanske har för mycket damm på mig :s gulligt låter det och kul att det att reta honom nästan en aning bögigt....öhiiiöhiiiiöhiii ;)
Färgat håret. brunt var ordet. Pappa tyckte jag var finare i det ljusa, men å andra sidan tycker han alltid att blont är finast oavsett.
bror har brutit nyckelbenet hockey är ingen bra sport. ;( han bröt det förra säsongen också olycksfågel är vad han är.
Borde köpa mig en kamera ska fixa det någon dag inga bilder att lägga upp annars .
Godnatt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson