KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Hade glömt hur kul det var....

Strömstad för ett år sedan, visst var det ett bra tag sedan. Hade nästan glömt hur kul det var att se nöjda gäster vara sådär nöjda att de nästan spricker. I lördags var jag Mikaela och Fanny i svenjunga och hjälpte gastronomi 11 att servera på ett 61 års kalas. Helt perfekt kalas i Texas, ja det var så de kallades. Alla hade på sig cowboyhattar och diverse andra tillhörligheter som hör vesten till. En otroligt seriös tillställning blev det. Kanske var det just det som gjorde jobbet till såpass roligt. Förhoppningsvis så får man jobba för dom igen lät iaf så efteråt.

 

Förra helgen tog vi farväl av Ida Elin och Joanna, känns väldigt konstigt att de inte längre är hemma hos oss, London ligger dock inte så långt bort kostar inte så mycket att åka och hälsa på. Tur är väl det får åka och hälsa på lite då och då. Felicia var iaf med på detta kalas det var mycket trevligt.

 

Nu ska jag åka och träna med mamma ska bli riktigt roligt, men känner mig egentligen ganska trött  efter min och Fredriks promenad i morses

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson