KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

det är ingen vanlig dag, för det är Adams Födelsedag!!

Hurrrra !! Grattis till min söta bror som blivit stor
Igår stängde jag för första gången själv. Vilket gick mycket bra :D Det jag gjorde underdagen på jobbet var att jag kollade så att alla priser stämde, vilket dom inte gjorde :S Så det var bara att fixa.. När jag sedan skulle hämta Bubblan hos Linda, Träffade jag Ida i trappan. Ida jobbade med mig och Fanny på Rökeriet den sommaren. Var mycket roligt att träffa henne.
Nu har jag betalt mina räkningar, skönt att ha det gjort. Var och hämtade tallrikarna jag skulle få av Sandra igår  passar bra med det jag redan har, så jag är nöjd. Har även fyndat lite. Köpte massa kylskåpsmagneter från taika och skålar i rostfrittstål Köpte till mamma med för det var så billig. Felicia ringde mig igår hon skulle ringa idag ist. Var längesedan vi sågs nu :S , Pratade även med Fanny igår. Hon var själv hemma, hennes mamma hälsar på Malin i Afrika.
Skulle behöva köpa batterier eller en ny kamera har mina uppladdningsbara hos Hanna, som förövrigt fyller år i morgon. Har lite planer på vad hon ska få av sin bästa vän ;) Pratat med Peter både idag och igår, Han hade ont i ryggen, men lite färgglada tabletter hade gjort sitt nu mådde han bättre iaf... bröts när vi pratade idag, blev väldigt ledsen då , antagligen så använde ägaren sitt internet , Jag är en liten tjuv. haha Bubblan är väldigt mammig sitter och trycker jämte mig, vill vara med på allt jag gör.. haha hon är till och med, med mig på toan och när jag bloggar.
Tanke som slog mig idag är vad alla gamla klasskompisar gör idag?? jobbar de eller går de i skolan. Känner att man faktiskt saknar dom. Några mer såklart.. 
Skönt att slippa snöstorm :D verkar som det är kaos i Borås, Mycket snö som har kommit. Men inte här:) Var ute och gick en skön promenad med Honkey innan. Nu ska jag och Linda hitta på något. Jag ska få välja. träna?,Gå ut och gå? eller simma ? ja vad ska jag välja. Kolla på robinson ska jag iaf välja ;)
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson