KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Igår var det verkligen ingen vanlig dag!!!

För det var Hannas födelsedag Hurra hurra hurra !!! 

Håller på att leta efter den perfekta presenten, Svårt är det!! , Har nog i stort sett varit inne i varje butik här uppe. Och inte heller inte!! Kan jag hitta vad jag söker. Men jag ger mig aldrig..
Idag blev jag super super super glad.... Någon ringde till mig. En förkyld svärmor , Hon undrade givetvis hur det var med Peter om jag hade pratat med honom, Men sen meddelade hon även att min halsduk som hon stickat är klar :D , spännande. Tröjan jag fick för att tag sedan används flitigt och är otroligt skön. ME LIKE
Eftersom min broder fyllde 15 år igår måste systrarna få vara lite busiga och köpa skojiga saker. Eftersom jag vet att han aldrig skulle gå in och läsa här kan jag givetvis dela med mig av våra planer... Vad sägs om Masssssssaa Godis , ett gäng med  Givetvis en porrtidning också. Han bli kul att se hans reaktion men även pappas och Annas. Haha
Imorgon börjar min första helg, Känns helt stört att jag är en av de som faktiskt har det största ansvaret. Men glöm för guds skull inte att jag tycker det är super roligt. Blev sjukt glad i Torsdags då Sandra (min chef) sa att hon tyckte jag skulle passa för att ha hand om alla event. För där håller jag helt och hållet med Vilken möjlighet, Jag är Glad. Vad fasen Mumin fyller ju 65 år , Och jag ska få hålla i det kalaset.
Jag gillar mumin se bara så söt han är som en liten sockerbit. Det gjorde finnarna bra Mina rakastan sinua!!!!!!!!!
Idag har jag varit ledig vilket naturligtvis skulle betyda att jag skulle ha gjort massa nödvändiga saker, vilket jag faktiskt inte har gjort. Men jag har varit ute med min vovve, Har varit och simmat i badhuset, letat efter present till min Hanna. Sen har jag pratat med min Älskling via Skype, och Lagat god thaimat. Ni som är sugna på Thai kom hit.. Massa över. dessutom skulle jag behöva lite besök, Behöver göra något för att hitta någon att umgås med här. Undra sa flundra om gädda är en fisk, hur jag ska bära mig åt ... Kanske ta upp gamla talanger som att börja rida igen, eller kanske inte. Sången då kan jag jobba med den här uppe ? , nja , vad ska jag göra då , bara ligga hemma och inte visa mig? . Knappast.
Utgång imorgon iaf förhoppningsvis finns det någon som kan vilja umgås med mig haha . Fredagkväll och fredagsmys med mig själv. Jätte roligt. Ja men Solsidan var ju bra iaf.  jag tycker om Mia hon gör alla program bra helt enkelt. let's Dance  och Agneta som  åkte idag, lite otippat.
Mitt nya liv börjar i morgon också, Ska från och med nu, inte äta godis tills Peter kommer hem Inga onödiga onyttigheter. Ska dessutom börja träna lite mer än jag gjort här upp än så länge. Sen ska jag öka alkoholintaget vad fan man är bara ung och dum en gång i sitt liv. snart sitter jag kanske med unge och hus och man förhoppningsvis om någon orkar med mig. Då kan jag ju ha gått miste om allt det där roliga. Så supa det ska jag....
Nu ska Bubblan få gå sin kvällspromenad.
tips : Säg aldrig tös till någon som är norsk det betyder HORA !! inte mhhh heller det betyder vad sa du. !!!
sleep well cykelställ

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du är för go du.. det blev inget kalas idag förklarar mer sen. Tänk om han läser din blogg?? puss puss älskar dej

2010-01-31 @ 20:07:51
Postat av: ANNA

hihihi. gillar bilden på hanna :P

2010-02-05 @ 18:59:03
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson