KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Måndagsrutiner

Då har man kastats rakt in i det man kallar arbetslivet. Min andra dag i butiken idag, gick betydligt bättre än första..
Idag har jag fått lära mig att göra kassaredovisning, Lägga in beställningar, fick hålla i ett personalmöte, banka pengar, ja listan kan göras lång fick lära mig en massa saker som kommer att vara användbara... typ varje vecka. Nu känner jag att jag har väldigt ont i huvudet helt slut efter all information..
Imorgon ska jag ha telefonmöte i en timma med jobbet. sitta och anteckna fattar inte riktigt hur jag ska göra men det kommer säkert att gå super. Sen ska jag stänga för första gången själv också ganska nervös för det faktiskt.. Men det måste bara gå bra. Frågan är hur länge jag ska vara själv. Jag ska också ha koll på allt som har med rörstrand att göra, beställa och veta vad vi har. Rolig utmaning.
Min älskling är trött idag legat och sovit sen vi kom hem:S , men hon har varit hos Linda hela dagen kanske därför ...   Nu ska hon få lite mat och gå ut så att jag slipper att bli väckt klockan halv 4 som jag blev i natt.
Pratade med min älsklings Hanna idag Saknar att ha henne nära som jag alltid hade förut. Längtar tills att hon kommer upp i sommar, då ska hon få betala hyra i behandlingar till mig ;) undra hur många jag kan skrapa ihop. Först ska vi fixa ett jobb till henne, vilket vi givetvis kommer att fixa..
Snygging Där
Saknar Peter varje minut, varje sekund, vill bara att han ska komma hem till mig igen. ligga så där nära att jag kan pussa på honom. Detta var betydligt jobbigare än vad jag trodde det skulle bli.  Förhoppningsvis så går tiden snabbt nu.
Varför borstar vi egentligen tänderna i kallt vatten, varmt är väl ändå bakteriedödande!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson