KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

Två hem ?

Nu är jag hemma i min lägenhet igen, efter att ha varit hemma i Borås över helgen. Kan man verkligen ha två hem ? Tydligen eftersom båda känns som hemma. Egentligen har jag tre nu... Hemma hos mamma , hemma hos pappa och här i min lägenhet.
Måste berätta vad jag hunnit med hemma. När jag kom hem så kom Hans och hämtade mig, vi åkte hem fikade lite, sen åkte jag och mamma och köpte tyg som jag ska ha som draperi vid min säng så det skärmar av lite. Två olika svarta färger blev det.
.
känns som att det kommer att bli väldigt fint..
sen bytte jag en kjol jag fått av mamma som inte riktigt blev så bra, men det resulterade i att jag hittade massa annat fint så det blev två kjolar och en skinjacka..
sen blev det skor två par och en bra sula att ha på jobbet.
Där efter träffade jag min Hanna, alltid lika kul att träffa dig. Önskar att vi kunde träffas varje dag blir så glad när jag är med dig. :D LOVE fick manikyr , me like
Pratade även med Peter via Skype skönt att se att han har det bra. Pratat med han två dagar nu ;) Älskar dig PETER och saknar dig hela tiden....
Fick en kaffebryggare av mamma också även överkast. Idag har jag tränat combat, varit och solat , fikat hos pappa och kört bil. Nu måste jag sova annars orkar jag inte imorgon
pussss hajk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson