KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

BESÖKER MORMOR

Idag blev det att åka till min mormor på besök, alltid lika kul att vara på besök här. Mormor och jag lagade köttfärslimpa med potatis morötter och brunsås måste säga att vi lyckades mycket bra. När jag ändå är i Hamburgsund var jag bara tvungen att träffa min favorit Emma och hennes sjukt söta bror Oscar. sötaste kusinerna.
Cooling där.
Oscar börjar verkligen bli stor, när jag träffade han sist hade han precis börjat gå lite, nu klättrade han och sprang som en vilde där hemma. Linus min morbror har lärt han att han ska hålla för öronen när hans mamma tjatar. hur sött som helst.
Imorgon blir det kanske torp en sväng vi får la se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson