KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

TVÅ ÅR MED MIN ÄLSKADE HANNA WADELL

Det skulle firas med dunder och brak.
Halloween för exakt två år sedan , helt sjukt vad tiden går fort känns som vi varit så bra vänner hela livet, men så är inte fallet Halloween startade våran sjukt braiga resa! vilken bra svenska.
Hanna kom till mig i fredagskväll , vi köpte pizza och kollade idol. Vi var sjukt trötta så redan vid 11 förberedde Hanna sig inför natten!! haha och jag menar det, en stor förberedelse krävs för henne, ansiktskrämer, masker , ansiktsvatten och en rad andra olika saker som ska fixas, Människan sover med ansiktsmask varje natt.. så duktig måste man tydligen vara. kanske ska man börja med det. Låg sen och snackade en massa i sängen sen kom det roliga som fick mig att vika mig av skratt....
Hanna: Nu ska jag ta in bettisen så nu blir det inget mer prat..
Jag total dör av skratt, Hanna ska alltså när hon ligger där med ansiktsmask också trycka in en bettskena i munnen som hon har döpt till BETTISEN !! den tjejen alltså hon är bara för goo !!
hur som helst, ska bjuda på lite bilder från våran ute kväll igår /natt luta dig tillbaka och njut !
så sjukt skön bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson