KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

JUL OCH NYÅR I ETT

Har varit lite dålig uppdatering från mig nu under julen. men det ska det bli ändring på. Nu är det Januari så nu är det bara att börja igen.
Dagen innan julafton var jag och Peter hos mamma, vi spelade julklappsspelet och åt tomtegröt. På julafton var vi hos Pappa. Juldagen firades först hos Peters mamma sen var jag med tjejerna hos Fanny vi hade mycket trevligt. Fanny hade fixat en musiktävling, sen åkte vi till X&Y där vi hade bokat bord med alkohol kunde helt enkelt inte blivit bättre.
Nyår, jag jobbade på dagen så vi beslutade oss för att vara hemma i Strömstad denna gång. Här kommer
bilderna:
Varför ska alla hattar vara för stora för mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson