KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

MOSTER IGEN

Detta är min söta systerdotter när hon var mindre, detta kort fick jag av henne i julklapp. Nu i dagarna ska jag bli moster på riktigt och det känns så overkligt, tänkt på det flera dagar i rad nu. Min riktiga systers barn kan ju faktiskt vara lik mig. Tanken är att jag ska sjunga på dopet också, håller på och kollar på bra låtar som jag ska sjunga. Det är svårt att hitta fina barnlåtar.
Det kan bli vilken dag som helst nu, hon är beräknad till den 27 januari men hon tror att den vill ut tidigare. Jag hoppas den vill vänta lite så att jag hinner flytta först, 1 februari är bra :D!! åhh det ska bli så kul !!. Min syster kommer att bli världens bästa mamma, hon har övat på mig om jag säger så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson