KEOD blogg

RSS2.0 Facebook Instagram

There you'll be

Det har varit så underbart att få vara iväg med någon man älskar. Vi har haft en helt underbar vecka tillsammans, vi har haft bra väder alla dagar utom onsdagen då det var lite målningt, annars har det varit klarblå himmel och varmt på dagarna. Dock har det varit väldigt kallt på kvällarna:( skulle haft med mig mer än två tjocktröjor, och kanske ett par långbyxor.
 
När man är hemma är det svårt att få till vardagen med allt var det innebär, massa jobb, hund, familj, men framförallt kompisar. Denna resan har fått mig att tänka på allt man inte hinner med som man så gärna vill hinna. Jag har kommit på vad som är vilktigt för mig i mitt liv..
 
Det är inte den du är som jag saknar det är den du var som jag saknar, det vi hade.. men jag tror att det vi hade kommer aldrig att kunna bli så igen..
 
Vill man något tillräckligt mycket är det bara att köra!! allt handlar bara om att prioritera och välja rätt. hur vet man om man valt rätt?? jag tror att man måste gå på sin magkänsla och kanske bara hoppas att man valt det som är rätt för en. Ibland kanske det blir helt fel, men då kanske det finns en mening med det! Kanske är det meningen att det vi hade inte kommer att bli så igen.. eller så kanske du kommer på en dag att du måste prioritera om... Jag kommer inte finnas där och vänta förevigt...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Älskar dig syrran

2012-09-25 @ 18:22:54
URL: http://enifesojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Designed by Adam Alexandersson